20 oktober 2014

Är det inte det ena så är det det andra ...

Så lyder vårt mantra här hemma. Sitter här och försöker redigera bilder men ack så svårt efter en liten olycka som hände i lördags morse. Ett litet gulligt finger flög rakt in i ögat på mig så det blev att spendera dagen hos akuten. Ett litet skrapsår på irisen och jag ser väldigt suddigt så imorgon blir det till att ringa ögonmottagningen för att få en remiss till ögonläkaren.

Så fort det kan gå, och så ont det kan göra .... hua!

Charlie är en riktig piggelin och favoritställningen vid frukostbordet är gärna med en fot uppe. Och så hästen förstås. Eller "hässcht" som han kallar den.  Tänk att häst kom för både mamma o pappa .... haha.





Piggelin får jag faktiskt titulera mig själv också och det känns så skönt!!! 
Idag har en massa trist skrivbordsjobb blivit gjort och det har bokats in hantverkare som kommer hit om en vecka och slipar våra golv. Mer om det senare....

Önskar er en finfin vecka!
(Och tack för era fina kommentarer och mail jag fått! Det värmer! Glad att ni finns! )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar