13 februari 2014

Frisk luft och pysslande torsdag


Snön är borta och vi tar en långpromenad runt vår fågelsjö. Jag njuter av att kunna gå en lång runda såhär, det var ett bra tag sen. Sen att vagnen är superskön att köra gör ju inte saken sämre! 

promenad, fågelsjö, flatcoated retriever


Här har vi en som njuter, nästan sovandes. Sekunden senare så sov han kan jag lova. 
Skumpar skönt på stenstigarna ;-)

brio go, åkpåse, bebis,

Idag var jag faktiskt för första gången ute själv en sväng. Åkte till Stoff & Stil och köpte tyg. Ikväll har jag sytt en babywrap som jag skev om i förra inlägget. Jag blev nog nöjd men tyget jag valde var inte det lättaste att sy i ... bild kommer senare så ni får se vad det blev av det :-)

Imorgon ska vi till BVC på tvåmånaders-koll. Vägning också. Spännande! Oh sen är det ju en alldeles speciell dag imorgon, och då tänker jag faktiskt inte på alla hjärtans dag ... 

Kram på er!

Pernilla

4 kommentarer:

  1. Jättespänd på att se hur babywrapen blev! :) Lite avis också på möjligheten att kunna åka till Stoff & Stil bara sådär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt lik din :-) väääldigt varm troligen men vi tänkte ha den som enda "ytterplagg". Tror på din ide där om att sy en tunnare, blir nog att jag syr en sån när värmen börjar komma. Idag blir premiärturen!

      Kram
      Pernilla

      Radera
  2. Ja, superskönt! :) Den 24 februari är det bf, så om tio dagar. Nu tror jag lite av din kommentar försvann, men ha en härlig fredag och trevlig helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, slutet försvann. Har kikat in hos dig och skrivit slutet :-)

      Åh då är det snart, snart dags!!! Sköt om dig och jag kommer kika in hos dig konstant nu för att hålla mig uppdaterad, haha!

      Kram och lycka till nu!!!

      Radera