28 november 2010

Mörbultad ...

Hoppas ni alla har haft en riktigt skön 1:a advent!

Vårt adventsmys kom av sig lite pga mitt platta fall igår. Idag har jag legat mest, vaknade imorse och kände mig totalt mörbultad i hela nacken och överkroppen.

Det blir som befarat ... sjukskriven nästa vecka och advenstkonserten idag fick klara sig utan mig. Tråkigt och onödigt men det som hänt har hänt. Ringde sjukvårdsupplysningen idag och hon tyckte jag skulle ringa o boka tid hos läkaren i morgon. Får se... tror ju bara det är en sträckning ... men som violinist så klart är det viktigt att kunna använda armarna ...

Ja, det var drag i hunden igår som sagt ...


Ha en mysig kväll på er!
Kram/Mira


5 kommentarer:

  1. Aj aj då, låter inge trevligt. Krya på dig och hoppas du haft en någorlunda mysig advent iallafall.

    SvaraRadera
  2. Underbara snö bilder:)) men stackars dig...hoppas du blir rkt ompysslad nu :)
    Hon blir bara finare och finare...

    Ha en skön vecka/hoppas du blir lagad av fabror doktorn...
    Kram wivi

    SvaraRadera
  3. Hej Mira!
    Men stackars dig, det där lät inte alls kul..synd att du missade konserten oxå. Hoppas du kryar på dig och att du haft en trevlig första advent trots allt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Ja de kan minsann vara riktigt starka=) Hoppas du kryar på dig snabbt. Fin hon är er Wilma!

    SvaraRadera
  5. Aha, ta bild på SVART hund i VIT snö är alltså TINGEN!!
    Klem Anna

    SvaraRadera