20 augusti 2010

Trumvirvel... dags för en tävling!

Hej på er!

Besöksräknaren har tickat på lite extra sista tiden och det gör mig så glad! Att jag kunde ha så mycket glädje av att blogga förstod jag inte riktigt när jag började, men man blir både väldigt inspirerad och lite klokare av allt man läser.

Det är tack vare er som det är så kul att skriva, o tack för alla góa kommentarer jag får. Det värmer mycket!

6000 besökare ... så hörrni, det här måste ju firas! Det gör jag med en utlottning !

Vinsten då? Jo, det blir ett vitt virkat  hjärta fyllt med lavendel !



Så här gör du för att vara med i tävlingen:

För 1 lott skriv en kommentar här i inlägget.
För 2 lotter skriv en kommentar och länka med bilden här på din blogg.
OBS! Skriv också i kommentaren hur många lotter du har.

Har du ingen blogg går det så klart också att vara med, skriv då bara i kommentaren vad du kallar dig för. Bara anonym blir ju tyvärr väldigt anonymt i detta fallet ... :-)

Tävlingen pågår t.om den 20 september. Toj toj!

Kram/Mira

50 kommentarer:

  1. Hej! Grattis till alla besökare! (Hur lägger man in en besöksräknare?) Hoppas att du får en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Mira!
    Grattis till alla besök här på bloggen!

    Vilket fint hjärta du lottar ut, jag är gärna med o länkar från mig så två lotter tack:)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Oj vad du har en fin blogg! Skitmysig! Tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ja tänk så glad man blir av alla kommentarer!!
    Den söta hjärt formen har jag hittat för en billig peng i Ullared....kan passa på att säga att deras hund avd. blivit jättestor & till glada priser....

    Ha en mysig helg
    kram wivi

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med. En lott till mig :D

    SvaraRadera
  6. Grattis till alla besökare! Jag är gärna med och tävlar om det fina hjärtat. Jag länkar från min blogg. Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Självklart ska jag vara med och tävla!!!! Och vad roligt till alla besökarna!

    Och extra kul att du vill vara med i min tävling, min första :)

    Hoppas du har det bra! Jag är så avis på alla er som var på Formex, det vill jag med åka på nästa år och det kanske jag kan om mitt företag drar igång snart :)

    Ta hand om dig! Stoooor kram!

    SvaraRadera
  8. Javisst är det kul och inspirerande när besöksräknaren tickar på! Klart jag vill vara med i din tävling och då med 2 lotter! Kram / susanne

    SvaraRadera
  9. Hej Mira!
    Vilken söt vinst!
    Jag vill gärna vara med och prova på turen! Bildlänkar från min blogg till dig! 2 lotter.
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Tack för din kommentar hos mig, jättetrevligt, för då hittade jag till dej! Stort grattis till alla besökare! Vilket fint hjärta du lottar ut, det vill jag gärna vara med och tävla om! Jag kniper 2 lotter och länkar från min blogg!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. Grattis till besökarna visst är det kul när man märker att det blir fler och fler.
    Klart jag vill vara med i utlottningen av det söta lilla lavendel hjärtat.
    Länkar med bild hos mig så det blir två lotter.

    Du får ha en fortsatt trevlig vecka
    kram Mia

    Glömde svara på frågan om vad som är lättast att börja sy och det skulle var en enkel ärmlös klänning.

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Stort Grattis till alla dina besökare!
    Jag vill gärna vara med i din utlottningen om de söta lavendel hjärtat.
    Jag länkar hos mig med bild, så 2 lotter tack!!

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Hej.
    Blev så glad när jag såg att vi nog var släkt med namnet Maräng så jag var bara tvungen att titta in här och jag återkommer gärna.
    Vill prov min lycka så jag *tar* 2 stycken lotter och länkar i min vänster spalt.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  14. Vilket jätte sött hjärta. Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

    SvaraRadera
  15. Grattis till alla besökare!!!!
    Ha en fin dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  16. Vad roligt med så många besökare! Jag är gärna med och tävlar. Länkar ifrån mig. Ha en härlig onsdag!

    Kram L

    SvaraRadera
  17. Hej! Grattis till alla besökare :) Själv e ja nybörjare på bloggandet, men en dag kanske jag åxå får så många besökare. Jag vill absoult vara med me 1 lott! :)

    SvaraRadera
  18. Hej
    Vilket sött hjärtaGrattis till alla besökare. Jag vill gärna vara med och tar en lott!!
    Kram
    Britt

    britt.jonesig,,,,2telia.com

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag tar 2 lotter och länkar från min blogg :).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  20. Grattis!!
    Vill gärna vara med i utlottningen av det Söta hjärtat.
    Länkat = deltar med 2 lotter.
    Trevlig helg
    //Cina

    SvaraRadera
  21. Hejsan och grattis till alla besökare på bloggen. Jag är gärna med och tävlar om ett lavendelfyllt hjärta hos dej. Deltar med 1 lott.

    SvaraRadera
  22. Grattis till alla besök!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen...
    och hoppas
    kram ANNIKA
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Gratulerer med så mange besøkende.
    Vil gjerne være med i trekningen av det nydelige hjertet.
    Deltar med 1 lodd.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  24. Jätte sött hjärta och jag vill gärna vara med och tävle med en lott

    Kram Cathrine

    cathrine.n@home.se

    SvaraRadera
  25. Jätteroligt att hitta hit till din fina blogg! :)
    Klart jag vill va med och tävla om ett så sött hjärta. Länkar gör jag också så då blir det väl två lotter då!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  26. Grattis med mange besøkende! Vil gjerne være med og tar to lodd, linker til deg på siden min. (har foresten både svensk og nordk adresse)

    Klem Kaja:)

    SvaraRadera
  27. Är gärna med i utlottningen av det söta hjärtat.
    Länkar

    SvaraRadera
  28. hoppas vinna, underbart hjärta, har länkat

    SvaraRadera
  29. Hej! Jag är självklart med även jag och tar två lotter, länkar givetvis här och så hoppas jag på tur: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/virkat-hjarta-20-september.html

    Ha det gott så länge!
    Mattias

    SvaraRadera
  30. Vill absolut vara med och tävla och jag snor åt mig två lotter :)

    länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-virkat-hjarta.html

    Hoppas på tur
    Kram Linda

    SvaraRadera
  31. Grattis till din mysiga blogg! Första gången jag är här, men det blir fler gånger!
    annicahildingsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. vilket fint! ocg grattis till besöken. jag tar mig gärna 1 lott.

    mail: litenmentuff@live.com

    kram Lillan

    SvaraRadera
  33. hjärtat för vacker lukt är jättefint

    SvaraRadera
  34. Jag vill såklart vara med i din tävling och länkar därför till dig. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  35. Så fin blogg, og så fint hjerte. Jeg er med :)
    Og kommer tilbake :)

    klem

    SvaraRadera
  36. hei!
    Virkelig trivelig hverdagsblogg du har :)
    jeg blir gjerne med på trekningen av det flotte hjertet med 1 lodd :)
    Klem Anita

    SvaraRadera
  37. Wow fint pris,är jätte gärna med i din fina tävling å hoppas på en vinst.. Två lotter för mig,har länkat på min blogg:

    http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

    Mvh.Sandra

    SvaraRadera
  38. Jättegulligt hjärta och jag älskar doften av lavendel.
    En lott, ha det gott :)

    SvaraRadera
  39. Min mejl: vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. jag är med, skulle bli en fin present åt mamma :) (1 lott alltså)

    //Maria (mela_girl87@hotmail.com)

    SvaraRadera
  41. Vilken fin hund du har!Naturligtvis vill jag vara med i tävlingen!=)

    SvaraRadera
  42. Tar 1 Lott. Vill gärna vara med och vinna det söta hjärtat med lavendel. iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Väljer att vara med i tävlingen( 1lott) famwarnil@hotmail.com från Inga-Lill

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Jag medverkar gärna i denna tävling med 1 lott. Det var väldigt vilket fint pris du lottar ut, det skulle göra mig jätteglad att vinna!

    Min mejladdress: rebekka_viktoria@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag tar gärna två lotter:

    http://evamar.blogg.se/2010/september/hjarta-20-sep.html

    SvaraRadera
  46. Jag är med och tävlar. 1 lott.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Hej, jag är gärna med :) Tar 1 lott.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Oj så fin! 1Lott vill jag lägga mitt namn på. waring666@hotmail.com

    SvaraRadera