6 augusti 2010

Syrrorna gör stan ...


Hej på er alla bloggbesökare! Igår trodde jag att besöksräknaren hade fått fnatt... den stod på över 170 och jag blev såååå glad!!! Inte vet jag vilka ni är, men det gör mig så glad att ni vill kika in hos mig och jag blir inspirerad att skriva ännu fler inlägg såklart!



Jag har haft syrran och hennes son på besök ett par dagar. Inte så ofta vi ses, så det är kul när vi kan umgås lite längre tid och hitta på lite skoj. Vädret har varit på topp så det har blivit grillning (såklart ... ) och en dag på stan bl.a. Både syrran o jag tycker det är roligast att gå o kika i inredningsbutiker, och då är ett måste att kliva in på Balders Hage. Glada färger möts man av när man kliver in där, och jag vill ha ALLT! Spanade speciellt in muggarna från Greengate, kul att ha en av varje färg på kökshyllan.

Här är bilder från butiken i Göteborg.



Alla bilder i detta inlägg från Balders Hages Hemsida. Med tillstånd.


Lampor från Watt & Veke, tvålar och rengöring till köket från Isabella Smith.

 


Mitt favoritporslin från GreenGate.


  



Zinkhink med handtag från Bloomingville.


Roliga skyltar från IB Laursen





Den här burken skulle passa fint här hemma ...




Ha en skön dag! Regnet strilar just nu ner här utanför fönstret men det passar bra, för snart börjar jag jobba så jag måste värma upp fiolfingrarna!

Kram/Mira

5 kommentarer:

  1. Åh, Balders Hage!!! Den butik önskar jag ha nära mig!! Mysig samt fin&trevlig personal!

    Kul med besöket!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig butik måste vara svårt att välja då det ser ut att finnas så mycket fint.

    Flug inlägget igår var ju så roligt måste visa barnen.

    Trevlig helg
    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken trevlig butik, blir ett måste vid nästa tur till G-bg..Hoppas allt är bra med Wilma.
    Helena.

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj vilken butik. Älskar butiker som blandar allt mellan himmel och jord. Brukar bli dyrt dock :D

    SvaraRadera