28 januari 2010



Jag kan ju inte missa att vara med i tävlingen om en fin tavla av fotografen Martin Wallgren.  Han tar fantastiska bilder och jag blir inspirerad att ge mig ut i naturen o fota. 

Har riktig fotolust nu, men tiden finns inte än tyvärr. I dagarna har jag tagit mig an utmaningen att måla min fula furubyrå. Köpt allt som ska behövas, så just nu i skrivande stund håller kvistlacken på att torka... jag tänkte hinna med att grunda ikväll.

Vad det ska bli för färg på den?
Vit, vad annars?!  :-)


Ha en gó kväll alla sköna bloggläsare!
Kram/Mira


2 kommentarer:

  1. Hej Mira!
    Martin är verkligen en duktig fotograf! Hoppas du har tur i tävlingen!


    Du visar väl byrån här på bloggen sen?? :)

    Trevlig helg,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Visst är hans bilder superfina! Så spännande att ha träffat mamman till valpen! Det blir lite mer på "riktigt" då även om väntan är lång. (Fast du verkar ju ha att sysselsätta dig med ;) )
    Ha en fin helg! Cathrin

    SvaraRadera