27 juli 2013

Full av förväntan

Hej på er!  Igår träffade vi hundvänner från kursen vi gick förra året och hade en mysig dag. Inte så mycket träning med hundarna, mest bara träffas för att umgås och äta gott tillsammans. Så idag är en slappardag. Åskan har mullrat och det känns ganska mysigt att vara inomhus.

Och så är det väl dags att berätta en sak ...

Över halva tiden har gått nu och jag har känt de där efterlängtade sparkarna ett par dagar. Jag har alltid undrat hur det känns. Nu vet jag. Det känns alldeles alldeles underbart!!!

Och jag är så tacksam. Över livet. Över ett nytt liv som kommer. Nu känns det lätt att glömma den långa trötta våren som var full av oro och längtan. Den historien kan jag ta en annan dag.
Just nu är jag bara pigg, lycklig och full av förväntan!

gravid, bebis, v. 21


6 kommentarer:

  1. Men så underbart, att känna dom första sparkarna. Det är då man fattar att det är ett litet liv därinne i magen.

    Så fin bild också.

    Ha det så gott. // Lissen

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis igen!
    Kram
    Frida

    SvaraRadera
  3. Oh vad roligt det var att träffas! Hundarna var säkert så nöjda med att bara få vara hundar!----De där första sparkarna, ja de är verkligen speciella! En alldeles särskild känsla! Gläds så med er! <3 // Ingrid S

    SvaraRadera
  4. Men stort, stort GRATTIS!!!
    Så härligt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Ååååå, S T O R T G R A T T I S!!! Va härligt!!
    Sköt om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera