22 januari 2013

Mer från Formex och nytt i köket

Jag fick faktiskt med mig några bilder i mobilen från Formex. Bara för egna minnets skull, saker jag gillade. Favoritmontrar för min del var House Doctor, Affari och Hübsch
Men alltså - det fanns ju hur mycket fint som helst - överallt!

Ser fram emot våren och alla nyheter som kommer att dyka upp i butikerna!

formex 2013, house doctor

formex, affari, växthus



Mobilbilder knäppta i stunden får vara dagens bildinlägg. Skulle ta bilder på mina nyinköpta saker idag från R.O.O.M idag, men just som jag ställt upp stativ och fixat färdigt allt så dog batteriet.

Istället visar jag en bild från mobilen. Mina nya fina kökshanddukar av Lisa Bengtsson.

Lisa Bengtsson, kökshanddukar

Ha det gott!

Pernilla

2 kommentarer:

  1. Ja men hjälp mig så mycket fint!
    Coola handdukar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt från Formex!! Himmel vilket fint växthus eller vad man ska kalla det. Vill ha!!!!
    Ha en fin kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera