31 december 2011

Gott Nytt Äventyr!

Nu står ett fång vita och rosa tulpaner på bordet och mina tankar är redan framme i mars! Jag välkomnar ljuset och ser fram emot ett nytt år med nya äventyr!


 foto: Fidde Lindh

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt 2012! Ett år som  JAG har bestämt ska bli KREATIVT, GLATT och INSPIRERANDE!!! Så får det bli, så det så!

Och allt på jobbet som kan verka "jobbigt" ska jag se som en UTMANING.

Sista kvällen för det här året tillbringar jag med herr Maräng och hans son. Det blir gratinerad hummer, älgfilé och en enkel men god efterrätt på det.

12 kommentarer:

  1. Gott nytt år på er!
    Vilken fin utmaning du gjort till 2012, kan jag kopiera? LÅter ju hur bra som helst!
    Nyårskramar Sussi

    SvaraRadera
  2. Kopiera på! Det har en fin innebörd ellerhur! Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år önskar jag dig också, tack för din fina kommentar. Kram :)

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år, käraste bloggväninna!!
    Stora kramen!

    SvaraRadera
  5. Hejsan ! Gott Nytt år ! Tack för kommentaren inne hos mej ! Min dotters byrå har vi köpt på loppis och målat vit och sedan köpt ord som vi limmat på...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. God fortsättning !
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Gott nytt år! kram Mia

    SvaraRadera
  8. Mums det låt gott!!

    Gott Nytt År ★
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  9. Ska åxå köpa tulpaner....

    God fortsättning på det nya året
    och tack för besök, det är så roligt
    att få "se" vilka som är och hälsar på :)
    Återkommer gärna hit igen.

    SvaraRadera
  10. Vill önska dig en god fortsättning!
    Kramkram

    SvaraRadera
  11. Hoppsan, nu slank jag in här! Vilken underbar meny, helt i min smak! Vilka fantastiska bilder du bjuder på i förra inlägget och vilka fina hundar! Kikar gärna tillbaka!
    Ha det så fint!

    SvaraRadera
  12. Hoppas årets första dag varit till belåtenhet och att året fortsätter så.
    Kramar Sussi

    SvaraRadera