15 april 2011

Jobb o jobb, men mycket härliga upplevelser...


Jobb, jobb och åter jobb...
Den senaste månaden har kännts som jag jobbat alla dygnets vakna timmar. Idag, puh, äntligen ledighet och en stundande leeeedig påskvecka.

Har varit ute på turné 5 dagar; Norrköping, Visby, Uppsala och Jönköping. Feber o halsont blev det för mig i Visby tyvärr, så jag vandrade runt lååångsamt på de charmiga kullerstensgatorna och kilade såklart in i varje liten inredningsbutik som jag hittade. Fantastiska fårskinn, betonghantverk och en massa fina prylar gjorde mig något piggare. :-)

Roliga konserter, fullsatta hus,  en fantastisk publik. En massa glada skratt.:-)  Så många underbara människor jag har omkring mig på jobbet! Det är de glada skratten och de varma människorna omkring en som gör att man klarar av att kämpa på under såna här resor.

foto: internet

2 kommentarer:

  1. Kul att höra lite ifrån dej igen!
    Kram från Monica och Gert i V-k

    SvaraRadera
  2. Hej på er!
    Ja, det har varit stiltje på bloggen här ett tag, men kul att va tillbaks! Hoppas ni har det gott i vårsolen, kram!

    SvaraRadera