10 oktober 2010

Ett award till som gör mig glad!






Jag har fått mitt tredje bloggaward, och blir alltid lika glad! Denna gång har jag fått det av fina bloggen Zinkhjärtat, och jag ska berätta 7 saker om mig själv.

1. Jag älskar att köra bil. Det är avkopplande och jag har inget emot stadstrafik o köer, trots att det tar tid ... ser det positiva i det att jag får en liten stund där jag bara kan vara o följa med strömmen...

2. Jag har dåligt lokalsinne. Det går inte helt bra ihop med punkt 1 dock.... hm. Men jag jobbar hela tiden på det här, ibland tar jag självsäkert beslutet att ta vänster för det är det ju, jo.... men så blir jag alltid lika häpen när jag hade helt fel ... nåt positivt i det här är att jag får se många nya platser som jag aldrig annars skulle besöka... hehe.

3. Jag har aldrig haft ett endaste hål i tänderna, men kolliderade med ett ölglas en gång så jag fick lappa o laga en framtand... ups....

4. Jag är ingen tävlingsmänniska. Slår över till en annan kanal om det kommer sport på tv och förstår ingenting om fotboll....

5. Jag ville bli uppfinnare, florist eller frisör när jag var yngre.

6. Jag är en jäkel på att städa! Däremellan kan jag ha det riktigt rörigt...

7. Jag har läst mycket om mental träning och fascineras av hur mycket av det vi tänker blir vår framtida verklighet.

Japp, det var 7 saker det. Tack än en gång gulliga Zinkhjärtat för det fina awardet, jag ler stolt!

Kram på er o ha en fortsatt skön söndag!

Mira

1 kommentar:

  1. Grattis till Awarden! Vad roligt att läsa lite mer om dig!
    Ha en fin måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera