27 april 2010

En strålande dag...




Nu får ni stå ut med lite fokus på hundbilder en stund framöver.
Inredning o pyssel står ganska stilla just nu, eller ska man försöka skapa en ny modetrend i vår -
inred mysigt grönt med kompostgaller!

Allt går fint med Wilma, vi hade en egen dag hemma igår. Dagen innehöll detta: äta, sova, leka, kissa, busa, vila, rollspel, tugga o  mysa. Det var en bra dag, men när mannen kom hem från jobbet så var jag ganska så slut. :-)

Ändå så hade både Wilma o jag tagit oss en skön tupplur en stund...
Nej, det är inte praktiskt med en cremevit hundfilt... det är vårt överkast..... som ligger i vår säng! :-)



Mjukistaxen är poppis, Wilma har redan lärt den att stå på huvudet!



Bita o tugga är också kul. Undrar om jag har några noter kvar när jag ska prova att spela en snutt senare idag... ?

I skrivande stund så har jag en svart gostuss sovandes på mina fötter så nu hinner jag gå in o kika på era fina bloggar!


Kram kram o ha en härlig dag! /Mira 

11 kommentarer:

  1. Men så himla söt. Förstår att fokus står på den lille nu.

    Fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Wilma verkar vara en riktig "gostuss"!
    och vad jag hört är hon läraktig också och det måste en stor fördel!

    Kram G och M V-vik

    SvaraRadera
  3. Sådan sötnos!!!! :)))

    kram Olg@

    SvaraRadera
  4. En sån liten ljuvlig vovve!!! Jag riktigt smälter. Njut!!! I jämförelse är pyssel och inredning ingenting - det har du all tid i världen till.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  5. Å vilken liten söting :)

    Kram/Julia

    SvaraRadera
  6. Hundbiler är inte fy skam, speciellt inte när de är på en sån sötnos. Kan tänka mig att det var en riktigt härlig dag. :-)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  7. Sååå söt hon är!! Kan inte se mig mätt på bilderna :)

    Roligt och skönt för er att det gått bra så här i början med Wilma!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Hej Mira!
    Men guud vad söt hon är lilla Wilma, en riktig gosetuss!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Gud,jag tror att jag på riktigt smäller av,vilken sötnos !

    Tack snälla du för din kommentar på min blogg !

    Allt gott

    SvaraRadera
  10. Sådana mörka fuktiga ögon står man gärna ut med, ja man kan nog helt enkelt inte stå emot dem!

    Jepp, bra med mässingsljussakar som man kan fynda billigt, men nu undrar jag om det är någon annan här som börjat köpa upp sådana, för det börjar bli svårt att hitta dem!

    SvaraRadera