11 december 2009

En vitaminkick!


Idag är en sån där mellandag.
Jag längtar tills julledigheten kommer och att jag ska få tid att bara vara, att bara njuta och av att sjunka ner i soffan med gott samvete och bara mysa med ögonen på levande ljus och umgås med nära och kära.

Jag funderar hur de hade det nu i Grekland (där jag o sambon besökt samma ställe i 3 somrar).
Vad gör de, vad har de för väder, hur mycket folk är där nu och vad pratar de om? Kanske ungefär som vi, men inte lika mycket bloggande kanske och mer olivolja och moussaka än att hinna griljera skinkan och göra köttbullarna.
Jag vet inte... längtade dit för en stund igår.
Tänkte bjuda er på lite julpaus i er eventuella julstress... :-)
(Blommorna är dock svenska från trädgården, en lite vitaminkick just nu! )


Ha en strålande dag!



Kram/Mira











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar